Sign In
...

گزارش کوتاه از اختتامیه بیست و سومین کنگره بین المللی تازه های قلب و عروق

1402/07/05 | 09:22

اختتامیه بیست و سومین کنگره بین المللی تازه های قلب و عروق در روز جمعه 31 شهریور ماه 1402 با حضور ریاست کنگره ،دکتر مسعود قاسمی و دبیر علمی کنگره ،دکتر مسعود اسلامی و دبیر اجرایی کنگره، مژده مزیدی ، همراه با حضور اساتید گرانقدر و متخصصین قلب و عروق و شرکت کنندگان کنگره در سالن هگمتانه هتل المپیک برگزار گردید . در ابتدا پانل علمی در رابطه با معرفی محصول پلـى پیـل که ترکیبـى از حـداقل یک داروى کاهنـده فشـار خون، یک داروى کاهنده چربى و به طور معمـول یک داروى ضد انعقـاد تشکیـل شده می باشد و بطور معمول در درمان بیمارى عروقى شامل سکتـه هاى مغـزى و مشکلات قلبـى مورد استفاده قرارمیگیرند با همکاری شرکت البرز دارو برگزار شد .

در ادامه مراسم ، ریاست کنگره ، دکتر مسعود قاسمی به ارائه آخرین نتایج تحقیقات علمی در زمینه بیماری های قلب و عروق و اخرین گایدلاین ها و بحث و بررسی بر روش ها و تکنیک های نوین در حوزه های مختلف قلب و عروق در روزهای برگزاری کنگره اشاره کرد، در این راستا دکتر مسعود اسلامی ، دبیر علمی کنگره ، با اشاره به حضور و نقش پررنگ اساتید و متخصصین برجسته قلب و عروق داخلی و خارجی و رشته های وابسته پزشکی در پانل های علمی کنگره ، این کنگره را فرصت استثنایی جهت علاقمندان به عرصه قلب و عروق و رشته های مرتبط پزشکی دانست . همچنین ، از برگزیدگان مقالات برتر پوستر پزشکی و پرستاری تقدیر و به رسم یادبود جوایز نفیسی به ایشان اهدا شد . این کنگره با استقبال بی نظیر و حضور کلیه شرکت کننگان در بیست و سومین کنگره بین المللی تازه های قلب و عروق با یاد شادروان دکتر سید حمید میرخانی موسس انجمن آترو اسکلروز ایران و تجلیل از مدیر اجرایی کنگره مژده مزیدی ، همراه با پذیرایی ناهار به پایان رسید .

در این راستا با توجه به نقش اساسی محققين و پژوهشگران در ارتقاء سطح علمی جامعه قلبی و عروقی ، اميدوارم با ایجاد فضایی مناسب و کار آمد با هدف هم افزایی علمی شاهد برگزاری هر چه بهتر و پر بارتر این کنگره وسمپوزیوم ها و همایش های آتی در جهت رشد و شکوفایی کشور عزیزمان ایران باشيم.

بازگشت به صفحه قبل